HAE MUKAAN!

Kaipaatko elämääsi laulua rennossa ja nuorekkaassa porukassa? Kiinnostaako kokeilla omia taitoja ja kehittyä laulajana kunnianhimoisen ohjelmiston parissa? Harjoituksissa yhdistyy ammattitaitoinen musisointi ja timanttinen tiimihenki.

Mieskuoro Tampere hae mukaan liity kuoroon

Harrastusta, joka vie aikaa, kesää lukuun ottamatta, vähintään yhden viikonlopun kuukaudessa treenaamisen ja/tai keikkailun muodossa joko Tampereella, Turussa tai Helsingissä. Keikkailua tapahtuu harvoin ja satunnaisesti myös arki-iltoina.

Eugalaisuuden kokemukset huipentavat eeppisten projektien ja kuoromatkojen parissa. Matkat sijoittuvat yleensä kesälle ja ovat suuntautuneet Eurooppaan. Näistä maistiaisia alla sekä YouTuben, Facebookin että Instagramin syövereissä.

MITÄ TARKOITTAA EUGASSA LAULAMINEN?

Seuraavat tiedossa olevat matkat:

2025 Tanskan kiertue

Ota yhteyttä matallalla kynnyksellä ja sovi koelauluun aika!